20/12/2024 16:25:55 - 20/12/2024 16:25:55 - 114 Okunma

 

Kırklareli Üniversitesi

Kurumsal Öğrenci Memnuniyet Raporları

 

 

 

Üniversitemiz Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti-2024 Raporu Yayınladı 

Üniversitemizin kapsayıcı, katılımcı ve sürdürülebilirliği öngören kurumsal eğitim politikası kapsamında, kurumsal eğitimin niteliğini geliştirme ve iyileştirmeye yönelik her yıl öğrenci memnuniyet araştırmaları yürütülemktedir. 2023-2024 akademik yılı sonunda (Haziran-Ağustos 2024), Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü, Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürlüğü ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı işbirliğinde Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti-2024 araştırmasının veri toplama süreci tamamlandı.

KÖM-2024 araştırması, ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 854 gönüllü öğrencimizin geri bildirimlerini içermektedir. Rapor kapsam olarak; Üniversite genel hizmetleri, eğitim-öğretim ve danışmanlık hizmetleri, yönetim ve iletişim, yemekhane ve kantin hizmetleri, kütüphane hizmetleri, bina-derslik ve çevre düzenlemesi ve kültür, sanat, spor ve bilimsel etkinlikleri içeren yedi boyuttan oluşmaktadır. Bu boyutlarda öne çıkan ve iyileştirme gerektiren alanlara yönelik 16.12.2024 tarihinde Üniversitemiz idari birimleri iler 24.12.2024 tarihinde ise Üniversite akademik birimleri ile bir araya gelerek her birimin kendi alanıyla ilgili iyileştirme gerektiren konularda eylem planlarını hazırlama çalışmaları yürütülecektir. 

KÖM-2024 Raporu, hazırlanacak eylem planı formu ve iyileştirme toplantısı verilerine aşağıdaki görsele tıklayarak erişebilirsiniz.

 

                

 

 

 

 

 

 

eogk klu KÖM2023

Facebook Twitter Google Plus
Bilgi Yönetim Sistemi
Erasmus Koordinatörlüğü
Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Performans Analiz Sistemi
Öğrenci E-posta Girişi
Personel E-posta Girişi
Trakya Üniversiteiler Birliği
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
KLU Mezunlar Portalı
Öğrenci Bilgi Sistemi