katılımcı, kapsayıcı, sürdürülebilir bilim eğitimi
Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü

Köm Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti Raporları

 

 

Kırklareli Üniversitesi

Kurumsal Eğitim İzleme-Değerlendirme Raporları

KÖM: Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti Raporu

 

 

 

KÖM Raporu 2023 

KÖM 2023 Raporu, 2022-2023 öğretim yılında yürütülen çevrimiçi eğitim kaynaklı COVİD-19 sürecinde uygulanan kurumsal öğrenci memnuniyeti anketi uygulanmıştır. Bu nedenle önceki yıllarda değerlendirilen memnuniyet alanları açısından sınırlıdır. Bu açıdan anket kapsam olarak (a) çevrimiçi öğrenme kaynakları ve alt yapı, (b) çevrimiçi eğitim sirecinde iletişim, (c) çevrimiçi öğrenme-öğretme süreçleri, (d) ölçme-değerlendirme etkinlikleri olarak dört boyuttan oluşmaktadır. Anket verileri 2023 Haziran ve Temmuz döneminde toplanmıştır. Ankete ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 892 öğrenci katılmıştır.  Bu verilere bağlı olarak lisansüstü, lisans ve ön lisans birimleri bazında hazırlanan KÖM -2023 Raporuna aşağıdaki görsellerde erişebilirsiniz.

                         

 

KÖM Raporu 2022 

2022 Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti Raporu, ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 757 öğrenci katılmıştır. Araştırma kapsam olarak; (a) öğrenme-öğretme süreçleri (b) öğrenme ortamları, (c) sosyal ve kültürel etkinlikler, (d) yönetime katılım ve iletişim, (e) sağlık ve beslenme, (f) ortak kullanım alanları ve ulaşım olarak altı boyuttan oluşmaktadır. 2022 Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti Raporuna ulaşmak için tıklayınız....

  

 

KÖM Raporu 2021 

2021 öğrenci memnuniyeti araştırmasına ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 1579 öğrenci katılmıştır. Araştırma kapsam olarak; (a) uzaktan eğitim sistemi teknolojik altyapısı, (b) uzaktan eğitim sürecinde iletişim, (c) uzaktan eğitim sürecinde öğrenme-öğretme etkinlikleri, (d) uzaktan eğitim sürecinde değerlendirme etkinliklerini içeren beş boyuttan oluşmaktadır. 2021 öğrenci memnuniyeti araştırması raporuna ulaşmak için tıklayınız....

  

 

 

KÖM Raporu 2020 

2020 öğrenci memnuniyeti araştırması COVİD-19 pandemisine bağlı olarak online eğitim-öğretim süreçlerinin değerlendirilmesine dayalı yürütülmüştür. Araştırmaya ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 2534 öğrenci katılmıştır. Araştırma kapsam olarak; (a) uzaktan eğitim sistemi teknolojik altyapısı, (b) uzaktan eğitim sürecinde iletişim, (c) uzaktan eğitim sürecinde öğrenme-öğretme etkinlikleri, (d) uzaktan eğitim sürecinde değerlendirme etkinliklerini içeren beş boyuttan oluşmaktadır. 2020 öğrenci memnuniyeti araştırması raporuna ulaşmak için tıklayınız....

  

 

KÖM Raporu 2019 

2019 öğrenci memnuniyeti araştırması, online olarak yürütülmüş olup, araştırmaya ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 1469 öğrenci katılmıştır. Araştırma kapsam olarak 12 boyutu içermektedir: (a) akademik hizmetler ve öğrenciler, (b) akademik danışmanlık ve rehberlik, (c) akademik ve sosyokültürel ortam, (d) yönetsel hizmetler, (e) öğrenci işleri, (f) kütüphane hizmetleri, (g) sağlık hizmetleri, (h) beslenme, (ı) öğrenme ortamları, (j) fiziki ortam temizlik ve bakım, (k) ulaşım, güvenlik hizmetleri, (l) diğer hizmetler. 2019 öğrenci memnuniyeti araştırması raporuna ulaşmak için tıklayınız....

 

KÖM Raporu 2018 

2018 öğrenci memnuniyeti araştırmasına, ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 12058 öğrenci katılmıştır. Araştırma bulguları (a) akademik ortam ve öğrenmeyi destekleyici olanaklar, (b) öğrencilere sağlanan hizmetler, (c) eğitim ve öğretim uygulamaları, (d) ölçme ve değerlendirme uygulamaları, (e) akademik danışmanlık ve rehberlik olmak üzere beş başlıkta ortaya konulmuştur. 2018 öğrenci memnuniyeti araştırması raporuna ulaşmak için tıklayınız....

 

 

 

 

 
     
     

 

 

 

 

Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.