|
KÖM Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti Raporu-2025 İdari Birimler Genel Değerlendirme Toplantısı
Üniversitemizin kapsayıcı, katılımcı ve sürdürülebilirliği esas alan kurumsal eğitim politikası doğrultusunda, her yıl eğitim-öğretim süreçlerinin niteliğini geliştirmeye yönelik öğrenci memnuniyet araştırmaları yürütülmektedir. Bu kapsamda, 2024-2025 akademik yılı sonunda Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü tarafından gerçekleştirilen Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti-2025 araştırmasının veri toplama ve raporlama süreci tamamlandı. Araştırma sonuçları temel alınarak Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü tarafından hazırlanan KÖM Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti Raporu-2025 doğrultusunda, 27 Ekim 2025 tarihinde Senato Toplantı Odası’nda Üniversitemiz idari birimler ile genel değerlendirme toplantısı yapıldı. Kalite ve Akreditasyondan sorumlu Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kadriye Eylem ÖZKAYA LASSALLE başkanlığında yürütülen toplantıya, Üniversitemiz Kalite ve Akreditasyon Koordinatörü, Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Alaettin İşeri ve birim uzmanları, Öğrenci İşleri Daire Başkan V. Gökhan Ataştöken ve ilgili birim sorumluları, Bilgi İşlem Daire Başkan V. Durmuş Yenici, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Şb. Md. V. Sercan Çakır, Yapım Şube Müdür V. Hasan Gürsoy, İdari ve Mali İşler Daire Başkan V. Cüneyt Koca, Öğrenci Kulüpleri Koordinatör V. Arş. Gör. Eren Aydın, Uzaktan Eğitim Merkez Müdürü Öğr. Gör. Dr. Ömer Kırmacı, Kariyer Merkezi Müdürü Öğr. Gör. Erkan Bilge, Öğrenci Refah Ofisi Dr. Öğr. Üyesi Gaye Özen Akın, Erasmus Koordinatörlüğü Öğr. Gör. Nilgün Şenel A. katılım sağladı. Toplantıda, Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti-2025 Raporu bulguları genel bağlamda değerlendirildi. Öğrenci memnuniyetine ilişkin idari hizmet alanları (yemekhane, kantin, ulaşım, güvenlik, çevre düzenlemesi, temizlik, bilişim altyapısı, kütüphane, sosyal ve kültürel etkinlik alanları) incelendi. Üniversite yerleşkelerinin giriş-çıkış güvenlikleri, kampüse ulaşım ile ilgili somut sorunlar için halk otobüsü sefer detayları, maliyetleri, kampüslerde internete kablosuz ağ bağlantısı ile erişim sorunları, yemekhane saatleri, yemek çeşitliliği, tüm yerleşkelerdeki yemekhanelerin fiziksel koşulları, birim kantini ve fiziksel koşulları, kütüphanecilik, bina derslik ve çevre koşulları, ders arası çalışma ve dinlenme alanları, engelliler için bina içi/dışı kolay erişim, kültür ve sanatsal etkinliker sorunları ve çözüm önerileri gibi gündemler üzerine konuşuldu. Rapor sonuçlarına göre öğrenciler tarafından en düşük memnuniyet oranına sahip hizmet alanları tespit edilmesi ve nedenleri değerlendirildi. İdari birimler tarafından mevcut hizmet süreçlerine ilişkin iyileştirme ve geliştirme önerileri sunuldu. 2025-2026 akademik yılı için idari hizmetlerde kalite artırımı ve öğrenci memnuniyetini yükseltmeye yönelik eylem planları oluşturuldu. Paydaş birimlerin (Yemekhane, SKS, Bilgi İşlem, Kütüphane, Yapı İşleri, Güvenlik, Temizlik vb.) kendi sorumluluk alanlarına ilişkin öncelikli faaliyet ve iyileştirme takvimleri belirlendi. Son olarak, idari birimlere ait “KÖM Raporu İyileştirme Eylem Planı Formu”nun 15 Kasım 2025 tarihine kadar doldurularak Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğüne iletilmesi kararı alındı. Formda, KÖM Raporu bulguları kapsamında birimlerde planlanan veya yürütülmekte olan iyileştirme faaliyetlerinin yer alması gerekliliği vurgulandı.
|
Kurumsal Öğrenci Memnuniyeti Paydaş Geri Bildirimi Toplantısı
