katılımcı, kapsayıcı, sürdürülebilir bilim eğitimi
Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü

Üniversitemiz Öğrenci Memnuniyeti Araştırması Raporu 2021 Yayımlandı

10/06/2022 15:02:05 - 13/06/2022 15:02:05 - 636 Okunma

 

 

Kırklareli Üniversitesi

Kurumsal Öğrenci Memnuniyet Raporları

 

 

 

 

Öğrenci Memnuniyeti Araştırması Raporu 2021 

Üniversitemiz kurumsal eğitim politikası, kapsayıcı, katılımcı ve sürdürülebilirliği öngörmektedir. Bu açıdan kurumsal eğitimin niteliğini geliştirme ve iyileştirmeye yönelik her yıl öğrenci memnuniyet araştırmaları yürütülmektedir. Bu kapsamda Eğitim Öğretim Geliştirme Koordinatörlüğü’nce hazırlanan Öğrenci Memnuniyet Araştırması Raporu-2021;.  a) teknolojik altyapı, b) eğitim sürecinde iletişim, c) öğrenme-öğretme süreçleri ve d) değerlendirme etkinlikleri olmak üzere dört boyutu içermektedir. 2021 Öğrenci Memnuniyeti Araştırmasına ön lisans, lisans ve lisansüstü birimlerden toplam 1579 öğrenci katılmıştır. Araştırma bulgularının genel sonuçlarından hareketle Üniversitemiz öğrenci memnuniyet düzeyinin yıllar bazındaki değişim ve dönüşümüne bakıldığında; 2018 yılı araştırması genel ortalaması 3.11; 2019 yılı araştırması genel ortalaması 3.16; 2020 yılı araştırması genel ortalaması 3.36 ve 2021 yılı öğrenci memnuniyet araştırmasının genel ortalaması 3,53’tür. Bu durum Üniversitemizde öğrenci memnuniyetinin yıllar bazında sürekli artış gösterdiği, öğrenci memnuniyetinin “nötr” (kararsız) bir memnuniyet düzeyinden “iyi” bir memnuniyet düzeyine doğru değiştiğini ortaya koymuştur. Öğrencilerimizin beklenti ve memnuniyetine ilişkin araştırma bulguları doğrultusunda, üniversitemiz ilgili alanlarında gerekli iyileştirme ve geliştirme çalışmaları yürütülecektir. 2021 Öğrenci Memnuniyet Araştırması Raporu aşağıda sunulmuştur.

 

 

2021 Öğrenci Memnuniyet Araştırması Raporu için....

 

 

 

 

 

eogk klu öğrenci memnuniyeti 2021

Facebook Twitter Google Plus
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.